.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده شمالی:تشکیل بانک تعاون از نقاط مثبت کارنامه وزیر

نماینده لنگرود گفت:رضایت رییس جمهور و حمایت وی از عملکرد وزیر پیشنهادی تعاون و سابقه حضور در مجلس به عنوان نماینده و تعامل مثبت وی با مجلس از دیگر نکات مهمی هستند که نشان می‌دهند باید به وزیر پیشنهادی اعتماد کرده و رای دهیم.
به گزارش خبرنگار ايلنا مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در موافقت با برنامه‌های پیشنهادی وزیر تعاونی گفت: با توجه به نقش موثر تعاونی در اقتصاد کشور و نیاز به استفاده از همه ظرفیت‌های کشور در این زمینه لازم است فردی آگاه و با تجربه در این وزارت عهده دار امور شود.
وی افزود: راه اندازی بانک توسعه تعاون و صندوق سرمایه‌گذاری تعاون از جمله نقاط مثبت کارنامه وزیر تعاون است.
لاهوتي ادامه داد: تشکیل تعاونی مشترک با سایر کشورهای اسلامی از جمله اهداف ولایی است که در جلب سرمایه گذاری خارجی کشور موثر خواهد بود.
وی با بيان اينكه توسعه نیافتگی فرهنگ تعاون و عدم باور عمومی، گسترش و انحصاری بودن فعالیت‌های دولتی در حوزه اقتصاد ، از جمله مشکلات مهم بخش تعاون است گفت: با این وجود وزیر در طول 3 سال گذشته ، موفق به جلب مشارکت حداکثری مردم شده است به گونه ای که یک سوم تعاونی‌های پس از انقلاب در این دوران تاسیس شده‌اند.
نماينده لنگرود: آمارها نشان می‌دهد 25 درصد اشتغال کشور توسط بخش تعاونی ایجاد شده است و اتحادیه‌ها و اتاق‌های تعاون از عملکرد وزیر تعاون در دولت نهم رضایت دارند.
وی تصريح كرد: رضایت رییس جمهور و حمایت وی از عملکرد وزیر پیشنهادی و سابقه حضور در مجلس به عنوان نماینده و تعامل مثبت وی با مجلس از دیگر نکات مهمی هستند که نشان می‌دهند باید به وزیر پیشنهادی اعتماد کرده و رای دهیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.